بلاگ

به تماشای استراتژی‌های درست کسب و کار در سرتاسر جهان می‌نشینیم

آنچه برندها باید بدانند

آنچه برندها باید بدانند

لیزا دوبینا مسئول ایجاد گزارش‌هایی متمرکز بر عوامل روان‌شناختی اساسی است که بر نحوه شناسایی مشتریان و بیان نیاز‌های آن‌ها و همچنین رفتارهای خرید در بین دسته‌ها تأثیر می‌گذارد.

اطلاعات بیشتر
توسعه فردی

برنامه توسعه فردی

شما می خواهید سازمان تان را به سطوح بالاتری ارتقا دهید و مطمئن شوید که همه کارکنان تان مشغول کار خودشان هستند . چگونه می توانید این هدف را محقق کنید؟ این مقاله شما را با برنامه توسعه فردی (IDP) آشنا می کند.

اطلاعات بیشتر
ستاپ - برندیگ چیست - برند چیست

برندینگ چیست؟

کوکاکولا چیزی بیشتر از صرفا یک نوشابه است. استارباکس چیزی بیشتر از یک برند قهوه ست. سر و کار داشتن با این برندها منجر به یک سری تجربیات خاص می شوند و ما این برندها را با هدف داشتن آن تجربه ها خریداری می کنیم.

اطلاعات بیشتر

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]