به تماشای استراتژی‌های درست کسب و کار در سرتاسر جهان می‌نشینیم

بلاگ مقالات

آنچه برندها باید بدانند

آنچه برندها باید بدانند

لیزا دوبینا مسئول ایجاد گزارش‌هایی متمرکز بر عوامل روان‌شناختی اساسی است که بر نحوه شناسایی مشتریان و بیان نیاز‌های آن‌ها و همچنین رفتارهای خرید در بین دسته‌ها تأثیر می‌گذارد.

اطلاعات بیشتر
توسعه فردی

برنامه توسعه فردی

شما می خواهید سازمان تان را به سطوح بالاتری ارتقا دهید و مطمئن شوید که همه کارکنان تان مشغول کار خودشان هستند . چگونه می توانید این هدف را محقق کنید؟ این مقاله شما را با برنامه توسعه فردی (IDP) آشنا می کند.

اطلاعات بیشتر
ستاپ - برندیگ چیست - برند چیست

برندینگ چیست؟

کوکاکولا چیزی بیشتر از صرفا یک نوشابه است. استارباکس چیزی بیشتر از یک برند قهوه ست. سر و کار داشتن با این برندها منجر به یک سری تجربیات خاص می شوند و ما این برندها را با هدف داشتن آن تجربه ها خریداری می کنیم.

اطلاعات بیشتر

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]