تازه‌‌ترین‌های ستاپ را این‌جا بخوانید

اخبار ستاپ

ایجاد شغل پایدار برای ٣۶٠٠ نفر از زنان سرپرست خانوار در دولت سیزدهم

به گزارش ایرنا «انسیه خزعلی» روز چهارشنبه در کنگره ملی بانوی ایرانی (باور)، اظهار داشت: پایداری شغل برای زنان سرپرست خانوار در قالب کسب و کارهای خانواده‌محور صورت گرفت که مشاغلی که کارآفرینان فراهم کرده‌اند تا چهار سال ادامه پیدا خواهد کرد و از مواد اولیه تا فروش تولیدات را بر عهده می‌گیرند.

اطلاعات بیشتر

نماینده محترم مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری طلوع: فعالین حوزه کسب و کار بازوان پرتوان تولید و اقتصاد کشور هستند.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در سمینار ملی “مدیریت کسب و کار” در شیراز که با حضور فعالان اقتصادی و تجاری در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی شیراز …

اطلاعات بیشتر

دومین رویداد مسئولیت اجتماعی با محوریت تعاون و معرفی برندهای شایسته ایران​

خانم دکتر استاد رضایی، مدیر کل امور زنان در همایش مسئولیت اجتماعی برندهای شایسته ایران اشاره به آغاز طرح‌هایی در اتاق تعاون ایران و تهران در ارتباط با بررسی مشکلات تعاونگران و عدم توسعه تعاونی‌ها داشتند.

اطلاعات بیشتر

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]