رهبرانی برای عصری نو، عصر هیبریدی

رویدادی ویژه از هلدینگ ستاپ با عنوان “رهبران عصر هیبریدی” با حضور کارآفرینان، برندهای شاخص و نام‌آور کشور، در راستای آموزش، تبادل ارزش‌ها و قابلیت‌ها و با رویکرد گذر از بحران، در تهران برگزار گردید.
ریاست رویداد در ابتدای این‌جلسه ضمن تشکر از حضور مدعوین به توضیح چند نکته پرداخت و در بخشی از سخنانش گفت: “دنیای امروز، «عصر اطلاعات و ارتباطات» را پشت سر گذاشته و وارد عصری شده است که آن را «عصر هیبریدی» نامیده‌اند. امروزه مرز میان تخصص‌ها و رشته‌های گوناگون محو شده و خلاقیت در ساخت و توسعه‌ی حوزه‌های بین ‌رشته‌ای، جهان را دگرگون کرده‌است. از سوی دیگر بحران‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، اقتصاد کشورها را تحت‌تاثیر قرار داده و کسب‌وکارها را با چالش‌های پیچیده و چند‌وجهی روبرو نموده‌ است.”
مهندس مهدی قدمی در ادامه افزود: “در این دوران متلاطم، ما به تلفیق هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی نیاز داریم و بیش از پیش باید علم مدیریت را با خلاقیت آمیخته و در ارتباط با سایر حوزه‌های دانش به توسعه‌ی آن بپردازیم. در حقیقت پیشتازان عصر هیبریدی دیگر صرفا مهندسان و مدیرانِ متخصص در یک دانش نیستند؛ برای دنیای آینده، ما به مدیرانی خلاق، نوآور و چند بُعدی، با ذهن‌هایی چند وجهی و مجهز به مهارت مدیریت بحران نیاز داریم. ازین‌رو برآن شدیم تا سلسه رویدادهای رهبران عصر هیبریدی را در حوزه‌های مختلف برگزار نماییم.”

در فضای آموزشی این نشست، اساتید مجربی به شرح ذیل به ارائه مطالبی مرتبط با این حوزه پرداختند:

  • دکتر نیما کیمیایی: مدرس دوره‌های DBA و MBA، مشاور و مدرس بیش از 90 برند معتبر داخلی و خارجی
  • دکتر بهزاد حسین عباسی: مشاور و محقق، کارشناس تجارت الکترونیک و دکترای حرفه‌ای MBA و DBA
  • دکتر حسین درگاهی: مدرس مباحث مدیریت منابع انسانی و رهبری، عضو انجمن منابع انسانی ایران و انجمن صنفی مدیران منابع انسانی ایران
  • دکتر علی کرد: دکتری مدیریت از دانشگاه تهران، مدرس استراتژی برند و تفکر سیستمی

هم‌چنین در این رویداد علاوه بر آموزش‌های سخنرانی‌محور، کارگاه‌های عملی و بازی‌های مدیریتی نیز برگزار گردید که با اقبال عمومی حاضرین روبرو شد.

نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و اتاق تعاون کشور نیز ضمن حضور در رویداد، آن را کاملا تخصصی و متفاوت با رویدادهایی از این دست دانستند و تاکید کردند:”حضور در این رویداد برای ما فرصتی بود تا با تغییر در نگرش فعلی، تحول‌آفرینی و توسعه را برای خویش ایجاد کرده و با توشه‌ای پربار از دانش و ایده‌هایی نوین، برگی زرین از کسب و کار را در آینده رقم بزنیم.”

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در رویدادهای آتی هلدینگ ستاپ و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 09120267101 تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشند.

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]