آنچه انجام داده‌ایم

رهبری به سبک
کمپانی‌های بزرگ جهان

مهرماه 1403

تهران

دومین اجلاس ملی پیشتازان کیفیت و نوآوری

       «تولید» و «کارآفرینی» از مهم‌ترین و موثرترین مؤلفه‌های اقتصادی هستند که نقش به‌سزایی در رشد ضریب اشتغال و افزایش درآمد سرانه کشور دارند. از این‌رو با توجه به نام‌گذاری سال جاری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، در نظر داریم دومین گردهمایی سراسری مدیران پیشگام در کیفیت و نوآوری را با رویکرد «مدیریت ارزش»، و با همراهی سازمان‌های دولتی و نهادهای پژوهشی کشور برگزار نماییم. در این رویداد که با حضور فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی، رهبران عالی‌رتبه سازمان‌ها و بنیان‌گذاران موسسات و شرکت‌های خصوصی برگزار می‌گردد، مباحثی هم‌چون «اصول خلق ارزش برای مشتری»، «استراتژی‌های خلق ارزش» و «نقش نوآوری و کیفیت در خلق ارزش برای مشتری» توسط اساتید تراز اول کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از کسب‌وکارهای پیشتاز و بنگاه‌های اقتصادی اثرگذار کشور نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

       این رویداد فرصتی خواهد بود تا ضمن تعامل مستقیم مدیران ارشد سازمان‌های کشور و گروه‌های مختلف کسب‌وکار، افزایش رقابت‌پذیری کسب ‌وکارها، هم‌اندیشی نخبگان و اساتید و اطلاع از مسائل روز از زبان مقامات و قانون‌گذاران کشور، با ایجاد تغییر در دیدگاه‌ها و نگرش‌های فعلی، علاوه بر کمک به بهبود کسب‌وکار و اقتصاد، تحول و نوآفرینی را برای مجموعه خود و کشور عزیزمان به ارمغان آورده و با توشه‌ای پربار از دانش و ایده‌هایی نوین، برگی زرین را در کسب‌و‌کار خود رقم بزنیم.

       با توجه به محدودیت ظرفیت، خواهشمند است در صورت تمایل به حضور در این گردهمایی، فرم ذیل را تکمیل فرمایید تا اقدامات اولیه جهت ثبت‌نام شما توسط دبیرخانه رویداد صورت پذیرد.

تماس با ما

اخبار رویداد

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]