آنچه انجام داده‌ایم

همایش رهبران عصر هیبریدی

اسفند 1401

تهران

تماشای تیزر

اساتید و سخنرانان

دکتر بهزاد حسین‌عباسی

مشاور و محقق، کارشناس تجارت الکترونیک و دکترای حرفه‌ای MBA و DBA

دکتر بهزاد حسین‌عباسی

مشاور و محقق، کارشناس تجارت الکترونیک و دکترای حرفه‌ای MBA و DBA

دکتر نیما کیمیایی

مدرس دوره‌های DBA و MBA
مشاور و مدرس بیش از 90 برند معتبر داخلی و خارجی

دکتر نیما کیمیایی

مدرس دوره‌های DBA و MBA
مشاور و مدرس بیش از 90 برند معتبر داخلی و خارجی

دکتر حسین درگاهی

مدرس دوره‌های DBA و MBA
عضو انجمن منابع انسانی ایران و انجمن صنفی مدیران منابع انسانی

دکتر حسین درگاهی

مدرس دوره‌های DBA و MBA
عضو انجمن منابع انسانی ایران و انجمن صنفی مدیران منابع انسانی

همایش رهبران عصر هیبریدی​

امروزه دنیای کسب و کار به قدری پیچیده و رقابتی شده است که بازار، تنها برای بهترین‌ها جا دارد. دنیای امروز، «عصر اطلاعات و ارتباطات» را پشت سر گذاشته و وارد عصری شده است که آن را «عصر هیبریدی» نامیده‌اند. در دنیای امروز، مرزهای میان تخصص‌ها و رشته‌های گوناگون محو شده و خلاقیت در ساخت و توسعه‌ی حوزه‌های بین ‌رشته‌ای، جهان را دگرگون کرده‌است. از سوی دیگر بحران‌های متعدد داخلی و بین‌المللی، اقتصاد کشورها را تحت تاثیر قرار داده و کسب‌وکارها را با چالش‌های پیچیده و چند‌وجهی روبرو نموده‌ است. در این دوران متلاطم، ما به تلفیق هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی نیاز داریم و بیش از پیش باید علم مدیریت را با خلاقیت آمیخته و در ارتباط با سایر حوزه‌های دانش به توسعه‌ی آن بپردازیم. در حقیقت پیشتازان عصر هیبریدی دیگر صرفا مهندسان و مدیرانِ متخصص در یک دانش نیستند؛ برای دنیای آینده، ما به مدیرانی خلاق، نوآور و چند بُعدی، با ذهن‌هایی چند وجهی و مجهز به مهارت مدیریت بحران نیاز داریم.

با این نگاه، گردهمایی «رهبران عصر هیبریدی» توسط هلدینگ ستاپ طراحی و برنامه‌ریزی شده و در اسفندماه 1401 در محل مرکز همایش‌های بین المللی رایزن تهران برگزار گردید. در این رویداد، «دکتر نیما کیمیایی» مبحث «مدیریت هیبریدی» و «مهارت‌های هیبریدی» را با نگاهی جهانی و با تمرکز بر مباحث مدیریت بحران مورد بررسی قرار داده و تصویری جامع و دقیق از این رویکرد را برای مدیران حاضر در همایش ترسیم نمودند. در ادامه، «دکتر حسین درگاهی» نیز موضوع چالش‌برانگیز «رهبری منابع انسانی» را در چارچوب مدیریت هیبریدی بررسی نموده و به تشریح «اهمیت و جایگاه منابع انسانی در میان مولفه‌های کسب‌وکار»، «راهکارهای حفظ و نگهداشت کارکنان» و «اهمیت توجه به برند کارفرمایی» پرداختند.      

در این گردهمایی، همچنین «دکتر بهزاد حسین عباسی» به موضوع «بازی‌وارسازی» (Gamification) و نقش آن در آموزش مهارت‌های مدیریتی پرداخته و بازی «گمشده در دریا» را -که توسط تیم خلاقیت دپارتمان مشاوره ستاپ طراحی گردیده- با مشارکت کلیه حاضرین در سالن به اجرا درآوردند. در پایان این بازی رقابتی که به صورت تیمی برگزار گردید، دکتر عباسی به تحلیل و تشریح اهداف این چالش پرداخته و سپس به نفرات برگزیده این بازی، هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

گزارش تصویری

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]