آنچه انجام داده‌ایم

میز کشوری
توسعه همکاری‌های ایران، تاجیکستان و ترکمنستان

1395

مشهد

تماشای تیزر

دریافت کاتالوگ

اساتید و سخنرانان

مهندس مجتبی خسروتاج

ریاست کل سازمان توسعه تجارت
عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت ایران

مهندس مجتبی خسروتاج

ریاست کل سازمان توسعه تجارت
عضو هیئت مدیره انجمن مدیریت ایران

میز کشوری توسعه همکاری‌های ایران، تاجیکستان و ترکمنستان

تسهیل‌گری روابط تجاری با همسایگان یکی از ماموریت‌های اصلی ستاپ است. همراهی کامل و مثبت فعالین اقتصادی و همچنین سازمان صنعت معدن و تجارت در این مسیر یکی از عوامل پررنگ ادامه این مأموریت در این سالها بودند.

میز توسعه‌ی همکاری‌های مشترک ایران، تاجیکستان و ترکمنستان یکی از رویدادهایی بود که در راستای همین مأموریت برگزار شد. در این رویداد مجموعه‌ای از مسئولین سفارتخانه کشورهای تاجیکستان و ترکمنستان، مدیران ارشد سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالین اقتصادی حضور داشتند. حاضرین توانمندی‌ها و ظرفیتهای اقتصادی، فرهنگی و بازرگانی یکدیگر را ارزیابی کردند و به بررسی موانع و شناسایی مسیر رفع آن‌ها برای آسان سازی ارتباطات پرداختنند.

گزارش تصویری

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]