آنچه انجام داده‌ایم

دوره حرفه‌ای مدیرعامل کلاس جهانی

اردیبهشت 1400

نمک آبرود، تهران

تماشای تیزر

دریافت کاتالوگ

اساتید و سخنرانان

ستاپ - دکتر محمود آسیاچی

دکتر محمود آسیاچی

مشاور بیش از 700 شرکت معتبر داخلی، بنیانگذار و مدرس مدیریت کلاس جهانی در ایران

دکتر محمود آسیاچی

مشاور بیش از 700 شرکت معتبر داخلی، بنیانگذار و مدرس مدیریت کلاس جهانی در ایران

دوره حرفه‌ای مدیرعامل کلاس جهانی

ما در دوره مدیرعامل کلاس جهانی کلیه دانش‌های مدیریتی را که یک مدیر یا صاحبان کسب و کار به آن نیازمند هست را با شما مرور می‌کنیم و هدف ما این است که شما را به یک مدیر آگاه در سطح کلاس جهانی تبدیل نماییم. قابل ذکر است که مطالب طرح شده در هر کارگاه آموزشی براساس تجارب کوچینگ مدیریتی و مشاوره‌ای دکتر آسیاچی و آخرین یافته‌های مدیریتی در شرکتهای موفق دنیا همچون تویوتا، ولوو، گوگل، مایکروسافت، شل، نستله و… می‌باشد و جهت درک بهتر و افزایش توان اجرایی شرکت کنندگان، مطالب به گویاترین شکل ممکن مطرح می‌گردد به گونه‌ای که برای مدیرانی که دارای سواد علمی و یا مهارتی در سایر رشته‌های علمی و فنی بوده و سواد تخصصی مدیریتی ندارند هم قابل درک و اجرا در سازمان خود باشند.

گزارش تصویری

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]