آنچه انجام داده‌ایم

نشست تخصصی
توسعه همکاری‌های اقتصادی و میز کشوری ایران - ازبکستان

تیر 1395

مشهد

تماشای تیزر

دریافت کاتالوگ

اساتید و سخنرانان

دکتر علی رسولیان

معاون وزارت صنعت معدن و تجارت

دکتر علی رسولیان

معاون وزارت صمت

نشست تخصصی توسعه همکاری‌های اقتصادی و میز کشوری ایران - ازبکستان

یکی از درگاه‌های مهم اقتصادی برای هر کشوری همسایگان نزدیک جغرافیایی آن هستند. ایران نیز کشورهای زیاد و متفاوتی را در همسایگی خود دارد. ازبکستان یکی از کشورهای آسیای مرکزی است که مرز مشترک با ایران ندارد اما از همسایگان شمالی ایران محسوب می‌شود. ازبکستان ظرفیت خوبی برای تجارت با ایران در کشاورزی، صنعت و… داراست. برای استفاده از این ظرفیت تجار و فعالین اقتصادی نیازمند تسهیل فرآیندهای ارتباط‌گیری و ایجاد امنیت در فضای معاملاتی هستند.

به این منظور از مهم‌ترین کارهایی که برای تسهیل تبادلات تجاری با همسایگان انجام می‌شود‌ شناسایی مسائل و مشکلات پیشِ روی مبادلات تجاری و اقتصادی سالم بین آنهاست. تیم ستاپ در این نشست تخصصی که با حمایت سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت خراسان رضوی برگزار شد، تلاش کرد تا سیاست‌های مناسب برای تقویت تعاملات اقتصادی بین ایران و ازبکستان را بررسی کرده و دستاورد خوبی برای فعالین اقتصادی داشته باشد.

گزارش تصویری

    این مجموعه فعالیت خود را از سال 1380 با هدف ارائه خدمات مدیریتی به همراه آموزش و استاندارد سازی صنایع کشور مطابق با مطالعات و پیشرفتهای روز دنیا آغاز نمود.این گروه در راستای پاسخ به نیازسازمانها و کسب و کار متنوع بازار احتمام به راه اندازی دپارتمانهای متنوع نمود.

    آدرس

    مشهد، بلوار معلم ، بین معلم 61 و 63 ، پلاک 151

    تلفن

    05131995

    EMAIL

    info@setupholding.com

    [button button_text=”مشاوره” button_style=”style-1″ font=”heading-font” button_size=”hero” button_link=”#” link_open=”” button_icon=”icon-right-thin” href_title=”مشاوره”]